מטבחים מעוצבים » 01.10.2024 » מטבחים מעוצבים

20:05

מטבחים מעוצבים

החברה "מארק מטבחים" מייצרת מטבחים מעוצבים מודרניים ייחודיים ברמה הכי גבוהה. פרויקטים ליצור עיצובים מקצועיים תוך שימוש בחומרים העומדים בכל הקריטריונים של האיכות האירופית והישראלית.

מטבחים מעוצבים ומודרניים לכל טעם

עבור רובנו, המטבח הינו לב הבית, זהו המקום בו אנו נמצאים די הרבה זמן במשך היום. כאן אנו מכינים אוכל, יושבים בערבים עם המשפחה בשולחן גם כאן לפעמים מקבלים את האורחים ... המטבח כבר מזמן הפך לחלל רב תכליתי, והוא אמור להיות מקום מהנה מבחינת יופי וגם מבחינת הנוחות להכנת האוכל. והיום, זה אכן אפשרי! שימוש בחומרים מודרניים, שיש ואינסטלציה, במגוון של צורות, צבעים ואיכות המאפשרים לספק את הטעם המעודן ביותר במחירים הטובים ביותר.

כיצד מיצרים מטבח?

בתחילת היצור עושים תוכנית תלת-ממדית של הפרויקט שלך, שבו תוכל לראות את העתיד של המטבח עוד לפני הקמתו. משא ומתן בפירוט על כל מרכיביו, כולל שיש, כיור ואינסטלציה. בוחרים בחומרים ואבזרים שמשמשים ליצור, בוחרים את הצבע ואת הסטייל. אנו נשקול את כל משאלותיך ונייעץ ונכוון לפתרון הטוב ביותר.

מטבח בזול

המטבחים בישראל נחשבים לדבר יקר, אבל אנחנו יכולים לצאת מהמצב עם עלויות בגודל התקציב שלכם. כמו כן, אנו יכולים להציע לכם לשדרג את המטבח הישן שלכם, אשר יכול לרכוש "חיים שניים". אנו, נשתמש בבסיס שקיים, נשלים את מה שחסר, נחליף חלקים שחוקים, ונעשה דלתות חדשות ואתם לא תזהו את "הגברת הזקנה".

אפשרות אחרת לקבלת מטבח מודרני בזול הינה בעזרת יעוץ להתאים את הרכב המטבח שלכם לפי דרישותיכם על-מנת לקבל כמות וסוגי הפריטים ואביזרים בתקציב המתאים.

מומלץ לקרוא:

שיפוצים במבצע: שיפוצים לבתים, שיפוצים למשרדים
מטבחים מעוצבים
שיפוצים ברמה אחרת
ארונות הזזה מעוצבים
ריהוט מודרני



דוגמאות של עבודותינו ניתן לראות באלבום התמונות באתרנו וגם בערוצנו ב-YouTube


אהבתם את הכתבה? שתפו את חבריכם!

צפיות: 3073 | הוסיף: israportal | רייטינג: 0.0/0
תגובות: 0
avatar